نهال گردو فرانکت پیوندی و باردهی آن

هر رقم نهال گردویی دارای میزان بازدهی و کیفیت است که موجب می شود تا باغداران به سمت آنها بیایند و اقدام به کاشت نمایند.رقم فرانکت از دسته ارقام زودبازده می باشد و رشد بسیار بالایی نسبت به دیگر ارقام دیگر دارد.دیرگل بودن و مقاومت به برخی از بیماری ها موجب شده است تا از دسته ارقام بی نظیر باشد تنها مشکلی که وجود دارد حساس بودن به بیماری بلایت است که بایستی رسیدگی های لازم برای آن در نظر گرفته شود.

این خوراکی درشت بوده و دارای مغزی 6 تا 7 گرمی است هر رقم نهالی که رشد می کند با توجه به شرایط آب و هوایی و رسیدگی های یک باغدار نیز هست که به بازدهی می رسد.این رقم فرانسوی بین 18 تا 20 متر ارتفاع پیدا می کند.می توانید آن را در شرایط اقلیمی معتدل بکارید و شاهد بازدهی خوبی باشید.

فاصله کاشت بین ارقام فرانکت پیوندی 8 در 7 می باشد.این فاصله برای این رقم مناسب می باشد تا وقتی رشد کرد و ارتفاع پیدا کرد مشکلی پیش نیاید.

نهال گردو

نهال گردو فرانکت


نهال گردو نهال ,گردو ,ارقام ,فرانکت ,پیوندی ,بازدهی ,نهال گردو ,فرانکت پیوندی ,گردو نهال ,ارتفاع پیدا ,دسته ارقام ,گردو فرانکت پیوندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

send auto post in weblogs داستان کوتاه آموزش برنامه نویسی درآمد میلیونی واقعی قفس ایــنـفــو هــــا گربه ها پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان